ח"כ אבוטבול: "בזכות חללי צה"ל אנחנו יכולים ללמוד בשלווה"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ אבוטבול: "בזכות חללי צה"ל אנחנו יכולים ללמוד בשלווה"

סגן שר החקלאות, ח"כ משה אבוטבול לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "ב-40 שנותיי בעשייה הציבורית לא נתקלתי בכל כך הרבה חוסר ודאות. סיירתי ביותר מ-150 בתי אבלים והלוויות. בזכות הנופלים אנחנו יכולים לשבת וללמוד תורה בשלווה". עוד אמר: "החקלאות היא המשאב האסטרטגי הכי חשוב שיש לנו. החקלאים גם מגדלים עבורינו ירקות וגם שומרים לנו על הקרקעות. קיצוץ של מיליארד ש"ח מתקציב המשרד זה לומר להם 'אין צורך בשמירה על אדמות המדינה'. זו המשמעות"

משה אבוטבול צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר החקלאות, ח"כ משה אבוטבול, בראיון לאבי מימרן הערב ב'מהדורה המרכזית': "אנחנו נמצאים בתקופה מאוד קשה, ב-40 שנותיי בעשייה הציבורית לא נתקלתי בכל כך הרבה חוסר וודאות. כבר סיירתי ביותר מ-150 בתי אבלים והלוויות. הדמעות מתערבות זו בזו. בזכות הנופלים אנחנו יכולים לשבת וללמוד תורה בשלווה. על כל אחד ניתן לכתוב ספר שלם".

אבוטבול תקף את החלטת האוצר לקצץ בתקציב משרד החקלאות ואמר: "אנחנו נאבקים במגמה שנמשכת משרי האוצר והחקלאות הקודמים שעודדו את ייבוא החקלאות. אסור לנו להסתמך על מדינות אחרות. החקלאות היא המשאב האסטרטגי הכי חשוב שיש לנו. החקלאים גם מגדלים עבורינו ירקות וגם שומרים לנו על הקרקעות. קיצוץ של מיליארד ש"ח מתקציב המשרד זה לומר להם 'אין צורך בשמירה על אדמות המדינה'. זו המשמעות".

על הבחירות המקומיות: "דחינו בחודשיים עבור אנשי המילואים אבל אי אפשר יותר. יש יותר מ-200 רשויות שחייבות את הבחירות כבר עכשיו. זה חלק מהיציבות שאנחנו רוצים לשדר לאזרחים".

האזינו



0 תגובות